Wednesday, 6 April 2011

Hobi saya mencuri.COOL kan?

Assalamualaikum w.b.t...
Dgn nama Allah yg maha pemurah dan maha pengampun dosa hambaNya yg suka mencuri.

Hobi saya mencuri.COOL tak? Huhu. Cool tau. Bole dpt duit. Senang nak topup. Bole sms bf saya. Bole bagi mak saya. Mesti die bangga dpt anak mcm saya. bestttnyerr !

Sbnrnye sy tau mencuri tu berdosa. Hukumnya potong tgn. Hukum qisas. Bunuh dibalas bunuh. Huhu.tapi ADA AKU KESAH ?

Mana tahan nampak duit tebal2 dlm purse,dlm dompet,tas tangan,kocek..aku?sesen pon tak ada.aku nak enjoy !

Tp kalau mencuri brg yg aku dah ada contohnye mcm kamera,henpon,cermin mata,seluar,beg tgn,baju? OH TU HOBI....tgn aku gatal kalau x ambil tu.so aku ambil la satu.orait?cool tak?huhu....PEMURAH.

okeh.mukadimah yg panjang.sampai terover the limit.dah nak masuk tazkirah dah.ni kes pencurik dlm rumah okeh.kdg2 keluarga sendiri.saudara jauh,saudara dekat,BAU BAU BACANG,kawan baik,kawan atas kawan,anak makcik,sepupu sepapat,makcik retarded pon ada.hish KUSUT kn?

Pantang letak seluar kt gantungan,kalau ada seringgit pon die nk kebas.TAK CUKUP NK BELI ROKOK katanya.adehh..HOBI.

pantang dtg rumah org,masuk bilik org,geledah sana sini,mata melilau.huhu.carik CCTV ke hape?kalau nk tgok video hot aku kt you tube aje..

Kwn aku td merungut.duit hantaran masa tunang(hantaran ke?)kene kebas.duit tu sbg tanda la jumlah hantaran berapa.kalau 9000,so kene la letak 90 ringgit malaysia dan begitulah seterusnya...itu pon kne kebas.WTF!(oops!tuyun..jaga mulut tu.jadi la bakal menantu yg baik budi bahasanya ye.nanti kne reject lg.huhu.ok)

tak bole sabar sbnrnye bile dgr duit segitu pon ada org jadikn koleksi hobinya.tapi....rasulullah s.a.w ada bersabda yg lebih kurang berbunyi,kawal kemarahanmu jika tidak mahu masuk ke neraka.straight to the point ok.NERAKA!so kawal amarah tu...

Aku cuma boleh bagi nasihat aje.dlm dunia skrg,sesiapa pon xbole dipercaya.walaupun keluarga sendiri.kita harus SELFISH! HARUS! kalau tak, org xpandang ikan kita. Malah dipijaknya kepala.

Lepas ni sila mangga pintu bilik,beli mangga solect(salah eja agaknya),pasang CCTV,letak sensor,alarm bagai...senang nk trace.nk lagi selamat,simpan aje di rumah aku.kalau hilang,aku yg ambil.TAPI AKU GANTI LA.hehehe...

ok?paham?sebab pencurik ni kdg2 die mmg sejak azali HOBI pelik,HOBI eksotik.

Renung2kan!

0 comments: